اگر به تازگی به سایت basisfly.com سر زده باشید، متوجه تغییر لوگو و هویت بصری این مجموعه میشوید.
این تغییر برند اساسی با هدف برقراری ارتباط بهتر با هلدینگ منظومه نگاران به عنوان شرکت مادر بیسیس فلای انجام شد. در طراحی جدید از کره منظومه نگاران در لوگوی BasisFly استفاده شد تا معرف ویژگیهای اصلی این سازمان که همان توسعه وب هوشمند بر بستر ابری و زبان توسعه وب BasisCore است باشد.
بیسیس فلای در عرصه ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین گردشگری در مدت زمان کوتاهی به یکی از سه برند مطرح اول بازار تبدیل شده و بسیاری از آژانس های با سابقه سیستم رزرواسیون خود را به طور کامل به این سرویس انتقال دادند.
بعد از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و استقبال خوب آژانس های مسافرتی از این نرم افزار انتظار میرفت که این کسبوکار رونق بیشتری بگیرد اما با شیوع بیماری کرونا در سطح جهان صنعت گردشگری با رکود بیسابقهای مواجه شد. و در این شرایط آژانس ها ناچار شدند سیاست خود را از سرمایه گذاری و توسعه به حفظ شرایط و بقا تغییر دهند.
بیسیس فلای باور دارد که از تهدیدها هم میتوان فرصت ساخت، به همین دلیل از فرصت پیش آمده برای تغییر لوگو و ارتقای هویت بصری خود استفاده کرد.
بیسیس فلای در عرصه ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین گردشگری در مدت زمان کوتاهی به یکی از سه برند مطرح اول بازار تبدیل شده و بسیاری از آژانس های با سابقه سیستم رزرواسیون خود را به طور کامل به این سرویس انتقال دادند.
بعد از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و استقبال خوب آژانس های مسافرتی از این نرم افزار انتظار میرفت که این کسبوکار رونق بیشتری بگیرد اما با شیوع بیماری کرونا در سطح جهان صنعت گردشگری با رکود بیسابقهای مواجه شد. و در این شرایط آژانس ها ناچار شدند سیاست خود را از سرمایه گذاری و توسعه به حفظ شرایط و بقا تغییر دهند.
بیسیس فلای باور دارد که از تهدیدها هم میتوان فرصت ساخت، به همین دلیل از فرصت پیش آمده برای تغییر لوگو و ارتقای هویت بصری خود استفاده کرد.
اولین قدم در تغییر هویت بصری مجموعه که نیاز به تغییرات اساسی در آن حس میشد، حذف المان هواپیما از لوگو است. هواپیما با اینکه ظاهر گرافیکی زیبایی به لوگوی قبلی داده بود اما این ذهنیت را در مخاطب ایجاد میکرد که تمرکز این برند صرفا بر روی خدمات پرواز است ولی با توجه به خدمات جامع این نرم افزار در زمینه های پرواز، هتل، تور، قطار و ... حذف آن کاملا بهجا بود.
مورد بعدی که به چشم میآید شش ضلعیهای کوچک به کار رفته در لوگو و همچنین پیش زمینه سایت است؛ که میتواند نمادی از ارتباطات چند وجهی این نرم افزار باشد.
با مرور صفحات وب سایت جدید با محتواهای جدید در مورد معرفی ماژول ها و امکانات این نرم افزار روبهرو میشوید که نسبت به قبل یکپارچگی بیشتری دارد و همان طور که از پرچم های بالای سایت و رویکرد سایت قبلی مشخص است انتظار داریم به زودی محتواهای جدیدی هم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به سایت اضافه شود.
کارشناسان مارکتینگ این مجموعه تصمیم دارند تا در قالب یک برنامه جامع بازاریابی و برندینگ، BasisFly را به نحو شایسته تری معرفی کنند و خود را در بازار تکنولوژی خارجی و بخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان یک برند قابل اتکا و کاملا کاربردی معرفی کنند.