بهینه سازی سایت


بر اساس آخرین تحقیقات و مطالعات صورت گرفته مشخص شده است که بیش از هفتاد درصد معاملات اینترنتی با جستجو در موتورهای جستجو آغاز می شوند و این بدین معناست که کسب نتیجه و رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت ها می توانند به جای تبلیغات پر هزینه ، با صرف هزینه کمتر نسبت به جذب مشتری و برند سازی برای شرکت خود اقدام نمایند.

بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت که مخفف عبارت search engine optimization می باشد ، عبارت است از کلیه فرآیندها و الگوریتم هایی که برای کسب نتیجه بهتر در موتورهای جستجو به کار گرفته می شود.

کسب نتیجه در موتورهای جستجو برآیند فرآیندهایی چون تکنیک های برنامه نویسی ، طراحی ، قرار دادن محتوای مناسب و کاربردی و همچنین عوامل خارجی است.

باید توجه داشت که بهینه سازی سایت امری بلند مدت است چرا که الگوریتم های گوگل و قدرت رقبا در طول زمان تغییر می کنند و برای کسب نتیجه بهتر باید به صورت مداوم بر روی سئو آن کار شود.

تیم تخصصی منظومه نگاران وب با بررسی مداوم و آگاهی از آخرین استانداردها و الگوریتم های ارائه شده در زمینه سئو ، دائما در حال بررسی و ارتقای برنامه نویسی ، طراحی و سایر عوامل تاثیرگذار در سئو می باشد. و موارد دیگر همچون قرار دادن محتوای مناسب ، توسط پشتیبانی این مجموعه به مسئول معرفی شده جهت پیگیری و انجام امور سایت آموزش داده خواهد شد.

در نتیجه بهینه سازی سایت امری تعاملی بوده و صرفا با رعایت اصول کدنویسی و ساختار سایت نتیجه مطلوب میسر نمی شود و باید همه عوامل از جمله قرار دادن محتوای مناسب و کاربردی و دست اول ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، بک لینک ها و ... در کنار هم به نحو احسن صورت گرفته تا نتیجه دلخواه حاصل شود.